Com amagar a algú els teus stories a Instagram
En aquest article et parlo de com amagar a algú els teus stories a Instagram. De fet, hi ha 3 formes d’amagar stories a Instagram.
Avui he après aspectes interessants de la web semàntica en seo gràcies a un llibre que estic llegint.
Ja porto uns anys ficat en el món del màrqueting digital i, per tant, llegint i experimentant en aspectes relacionats amb el seo. He sentit, llegit i vist llibres, vídeos, conferències, cursos, etc. Alguns més interessants i altres més prescindibles.
Porto uns dies llegint un llibre de Montserrat Peñarroya que es titula:”Guía para crear tu plan de acción online” y segueix amb “6 senzillos pasos para que tu organización, por fin, crezca online”.
El llibre em sembla molt útil, amè i faré una petita review quan l’acabi, però una de les parts que més m’ha agradat és quan es centra en la web semàntica dins el seo. Jo ja feia servir Schema i el marcatge de dades estructurades. No obstant això, la seva forma d’explicar les dades estructurades i l’email semantic markup m’ha semblat d’allò més clarificador. Dóna gust llegir i així entendre millor el perquè de la web semàntica.
Seguim aprenent …
Gràcies per llegir-me. Si el post ha estat del teu interès, t’agrairé que el comparteixis. També et convido a subscriure’t al blog i rebre les darreres novetats una vegada al mes.
Moltes gràcies i estem en contacte.
Especialista en estratègia digital i marketing per a e-commerce. Ajudo a empreses i organitzacions a dissenyar i implementar la seva estratègia de marketing per impulsar el seu negoci i augmentar les seves vendes a internet.
Dono formació en aspectes relacionats amb el marketing online i l’e-commerce. Parlem?
En aquest article et parlo de com amagar a algú els teus stories a Instagram. De fet, hi ha 3 formes d’amagar stories a Instagram.
Avui he après sobre WhatsApp business. Porto uns dies manipulant aquesta app i descobrint les seves funcionalitats
En aquest article et parlo de SERPTrends SEO Extension, una extensió de Google Chrome que et permet conèixer si una pàgina web puja o baixa en les Serps de Google.