Bones pràctiques en e-commerce: user generated content

Post de las categories bones pràctiques en e-commerce i e-commerce. Temps de lectura aproximat: 2 minutos.

Una de les bones pràctiques en comerç electrònic és el user generated content. En aquest post t’explico que és i els avantatges que té.

Aquí tens un resum del contingut d’aquest post. Pots navegar fent clic sobre del títol que t’interessi visitar en el següent desplegable:

Què es el user generated content?

El user generated content és una tècnica de màrqueting de continguts que persegueix aprofitar el contingut que generen els usuaris en benefici d’una marca.

Pit i Collons, un e-commerce valencià que comercialitza bàsicament samarretes i mascaretes utilitza el UGC (user generated content) tant en les ressenyes dels seus productes com en xarxes socials. Quan entres a la seva web i consultes un producte determinat, apareixen imatges i comentaris sobre aquest article que han fet els propis compradors.

buenas prácticas en e-commerce user generated content de pit i collons

A més, a les seves xarxes socials apareix la pestanya “vosaltres”. Al clicar en ella, et salten imatges o vídeos en format story de clients que han comprat i mostren el gaudi i ús de les seves peces. User generated content pur. Aquí et mostro un exemple amb el seu perfil d’Instagram.

buenas prácticas en ecommerce user generated content 2

Quins avantatges té el user generated content?

Las principales ventajas del user generated content son:

  • Genera confianza y credibilidad, la gente se siente influenciada positivamente.
  • Al ser de carácter espontáneo aumenta mucho la viralidad del contenido.
  • La marca transmite cercanía y naturalidad.
  • Ayuda a generar comunidad alrededor de la marca.
  • Incrementa la conexión y el impacto con consumidores afines a ese tipo de productos.
  • Potencia mucho el engagement, lo facilita.
  • Incrementa la fidelización de seguidores de la marca.  

Com aprofitar el user generated content?

Pots aprofitar el contingut que generen els usuaris en:

  • Mitjançant posts i stories a les teves xarxes socials per augmentar l’engagement.
  • En els teus newsletters amb algun Gif per potenciar la proximitat.
  • A la teva pàgina web o botiga en línia a manera ressenyes de clients o testimonis.
  • En el teu bloc a manera de material gràfic.
  • En qualsevol esdeveniment offline com a material de suport.  
Aquí tens la web de Pit i Collons por si t’interessa fer-li una ullada i el seu perfil de Instagram.
 
Si vols conéixer més en bones pràctiques en e-commerce i user generated content et deixo aquest article Contenido Generado por el Usuario (ugc) de Fernando Maciá.

Gràcies per llegir-me. Si el post ha estat del teu interès, t’agrairé que el comparteixis. També et convido a subscriure’t al blog i rebre les darreres novetats una vegada al mes. 

Moltes gràcies i estem en contacte.

Subscriu-te al blog
Comparteix aquesta entrada
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Altres articles del blog

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *