Cita: "No perdis el temps buscant un llapis millor, aprèn a escriure millor" de Seth Godin

Post de la categoria cites, proverbis i frases cèlebres. Tiemps de lectura estimat: 2 minuts.

Aquí et dono la meva opinió de la cita “no busquis un llapis millor, aprèn a escriure millor” de Seth Godin. Reflexió del seu significat.

Qui és Seth Godin?

Seth Godin és un empresari nord-americà, autor de diversos llibres i un divulgador en temes de màrqueting. Podríem dir que és un dels majors referents mundials en management i màrqueting i se li atribueixen conceptes com el màrqueting viral o el màrqueting de permís. Si vols saber més, tens aquí la seva web i bloc, a la qual estic subscrit des de fa anys: https://www.sethgodin.com/

foto de seth godín

Quina és la meva interpretació de la seva cita "no perdis el temps buscant un llapis millor, aprèn a escriure millor"

Sota el meu punt de vista, Seth Godín ens està parlant de transformació, de canvi, d’evolució i d’aprenentatge. Cercar un llapis millor pot associar-se a procrastinar, a la típica solució de “puntada endavant”. I una solució a curt plaç que no soluciona el problema o la circumstància d’arrel.

Seth Godin aborda sempre el canvi, una metamorfosi cap a alguna cosa més complet. L’aprenentatge, el dissenyar pautes i protocols que ajudin a no tornar a ensopegar dues vegades amb la mateixa pedra. Aprendre a escriure millor invoca un plantejament de base i no només d’ús d’eines.

Per posar-te un exemple en l’àmbit del màrqueting, trobar un llapis millor seria la forma de vendre el teu producte a un client, la forma d’interaccionar amb ell, de “perseguir-lo”. Potser aconsegueixes vendre-li, però no tindràs cap pauta si no penses en global i en automatitzar i estandaritzar el procés. Cal tenir un mètode.

Seguint amb l’exemple, aprendre a escriure millor implica dissenyar el sistema de vendes, un procés per atraure clients cap a la teva marca, en aquest cas podria ser el teu embut de vendes.

Seguim escrivint …

Gràcies per llegir-me. Si el post ha estat del teu interès, t’agrairé que el comparteixis. També et convido a subscriure’t al blog i rebre les darreres novetats una vegada al mes. 

Moltes gràcies i estem en contacte.

Subscriu-te al blog
Comparteix aquesta entrada
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Altres articles del blog

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *