Com amagar a algú els teus stories a Instagram
En aquest article et parlo de com amagar a algú els teus stories a Instagram. De fet, hi ha 3 formes d’amagar stories a Instagram.
En aquesta entrada a el blog volia tractar el tema de la dimensió que hauria de tenir un departament de màrqueting d’una empresa. Quan parlo de dimensió no em refereixo ni em vull referir a la mida, a el nombre de persones o a la molta feina que tots tenim en els nostres respectius llocs de treball, sinó en que a la foto surtin tots els atributs i aptituds per assegurar-te que s’està realitzant totes les tasques que la teva companyia necessita.
No m’entenguis malament, no estic dient que cada un d’aquests rols els personalitzis individualment en una sola persona i per tant hagis de tenir entre 10 i 15 persones en la teva secció de màrqueting, sé perfectament que els recursos són escassos i que això seria demanar la carta als reis mags, el perfecte, el paradís o Ítaca.
En canvi, sí que crec que hauries preguntar si cadascuna de les facetes o rols que et vaig a nomenar les puguis identificar amb alguna de les persones que ocupen les tasques de màrqueting dins d’una organització. Creu-me, si falta alguna, a mig termini hauries de preocupar-te per afegir-la bé sigui contractant a algú, reubicant gent, augmentant la seva formació, modificant i redimensionant les seves tasques, especialitzant a algú o subcontractant el servei.
Intentaré no parlar de títols tipus “Chief Màrqueting Officer” (que vesteix molt per cert), sinó de la tasca que fa o ha de dur a terme. Tampoc vaig a parlar-te de jerarquies, algun serà el cap o el responsable i algun manarà sobre un altre, però això no és objecte d’aquest post.
Cada competència comença amb un “el …” i no, no excloc a cap dona, és només una forma d’expressar-me per parlar del que ha d’aportar aquesta persona, no t’ho prenguis per aquí si us plau. El teu departament de màrqueting hauria d’estar conformat per:
No t’espantis, com t’he dit a el principi, això no va de tenir una persona per a cada tasca, sinó d’aglutinar en la mesura del possible la majoria d’aquestes tasques i visualitzar qui ho va a fer dins del teu departament de màrqueting. Subcotrata si cal o simplement assumeix que això no es fa. O destinar un nombre d’hores X a l’any a aquest exercici.
De la càrrega de treball que implica que més d’un atribut els desenvolupi la mateixa persona (carta als reis trixit) en parlem un altre dia …
Gràcies per llegir-me. Si el post ha estat del teu interès, t’agrairé que el comparteixis. També et convido a subscriure’t al blog i rebre les darreres novetats una vegada al mes.
Moltes gràcies i estem en contacte.
Especialista en estratègia digital i marketing per a e-commerce. Ajudo a empreses i organitzacions a dissenyar i implementar la seva estratègia de marketing per impulsar el seu negoci i augmentar les seves vendes a internet.
Dono formació en aspectes relacionats amb el marketing online i l’e-commerce. Parlem?
En aquest article et parlo de com amagar a algú els teus stories a Instagram. De fet, hi ha 3 formes d’amagar stories a Instagram.
Avui he après sobre WhatsApp business. Porto uns dies manipulant aquesta app i descobrint les seves funcionalitats
En aquest article et parlo de SERPTrends SEO Extension, una extensió de Google Chrome que et permet conèixer si una pàgina web puja o baixa en les Serps de Google.