Consultoria estratègica: l’èxit passa per diferenciar-te!

Pla de Marketing

Disseny i implementació del millor plantejament estratègic per la teva situació concreta: objectius, creació de la proposta de valor, posicionament, marketing mix, públic objectiu, pla de contingència, etc. Tot integrant l'entorn offline amb el canal online.

Pla de Comunicació

Comunicació empresarial interna i externa: determinació dels públics objectius, easy adopters, protocols de comunicació, copys i missatges, continguts, to, temporalitat, publicitat, promocions, patrocinis, relacions públiques.

Estudi de Mercat

Estudis personalitzats del teu sector d'actuació: característiques dels teus competidors, preus, atributs de marca, actors, experiències i moments del procés de compra, etc. Imprescindible si tens intenció de llançar un nou producte o negoci o obrir un nou mercat.

"No perdis el temps buscant un llapis millor, aprèn a escriure millor"

Seth Godin
lapices

¿Encara diferencies entre el marketing estratègic i el digital?

Considero absolutament obsolet i no té cap sentit el fet de tractar per separat el marketing estratègic (entès  com objetius i accions en el canal offline) i el marketing digital (el mateix, però en el canal online). Parlem de marketing com a concepte global. Podem tractar-ho únicament per separat i, en concret, si parlem de l’online pel seu ecosistema específic, per les eines d’aplicació i, sobretot, per la gran quantitat de dades que pots extreure del canal online. 

Però el client no hi entèn de canals ni vol percebre limitacions segons si la seva experiència és online o offline.

Qualsevol plantejament en l’entorn digital tindrà sentit si hem considerat abans l’estratègia global de marketing de la companyia. Les accions mitjançant xarxes socials, landing pages o email marketing que no tinguin el seu lloc dins la planificació integral de marketing de l’empresa quedaran diluïdes, amb poc efecte i sense repercussió.

Recorda que fer marketing és fer negoci, millorar negoci i visionar negoci per un millor futur.

Entorn digital: interactuar i medir front a likes i tweets

Estratègia Digital

No deixis a l'atzar el posicionament estratègic del teu negoci. Començarem amb una anàlisi per veure en quin punt et trobes. Definirem els objectius i metes a aconseguir i dissenyarem les accions més adequades per assolir-ho.  

Marketing per e-commerce

Concretarem el pla d'acció en el canal online que millor s'adapti al teu e-commerce: algunes accions poden ser augmentar tràfic a la teva web i incrementar l'índex de conversió de compres dels usuaris i la seva recurrència.

Publicitat Digital

Campanyes d'anuncis tant en la red de búsqueda de Google en format PPC (Google Ads) com en plataformes d'anuncis de xarxes socials (Facebook, Twitter, Linkedin i Instagram Ads). Potenciarem la teva visibilitat per arribar als teus clients potencials.

Analítica Web

Partint de tota la informació que permet obtenir el marketing digital, generarem el teu dashboard de mètriques més importants per al seguiment del teu negoci i producte. D'aquesta manera, et serà molt més senzill prendre decisions per créixer.

Reputació Digital

Enumeració, seguiment i si fa falta interacció en referència a totes les mencions, ressenyes, comentaris i recomanacions de la teva marca o producte dins l'ecosistema digital. Aconseguiràs saber quina opinió tenen de tu els teus clients actuals i potencials.

Social Media

D'inici, seleccionarem les xarxes socials més adequades pel teu negoci. Dissenyarem el teu calendari de social media, amb la planificació i programació de continguts i creativitats amb eines professionals. Posteriorment, analitzarem l'engagement aconseguit.

Seo

Realitzarem una auditoria de la teva pàgina web per saber en quin punt et trobes a nivell de seo. Des d'allà, implementarem les modificacions pertinents per alinear-te amb l'algoritme de Google. D'aquesta manera apareixeràs en millor posició en les pàgines de resultat de cerca i els clients et trobaran abans.

Email Marketing

Dissey de campanyes en funció de l'objectiu i públic al que ens dirigim i vulguem impactar. Determinació del missatge, botons de crida a l'acció (CTA), plantilles per campanya i accions posteriors en funció de la resposta de cada usuari.

Formació

Consulta tota l'oferta formativa que tens a la teva disposició. Tens per escollir des de cursos sencers en aspectes més estratègics fins a tutorials d'eines específiques de marketing digital.

retrat Ipad

"Deixa de vendre, comença a ajudar"

Seth Godin