Recursos Gratuïts: aprofita, descobreix i descàrrega tot allò que et pugui ser útil
Pla de negoci a 3 anys + embut de conversió
He creat un full d'excel per un pla de negoci. En ell, podràs analitzar la viabilitat econòmica del teu futur negoci i fer tantes projeccions com vulguis per als propers 3 anys. El doc d'excel inclou embut de conversió online i offline. Fes clic a la icona vermella per obtenir tota la informació.
Campanyes marketing digital per e-commerce
Necessites tenir en un sol document tota la informació de les teves campanyes de marketing digital per al teu e-commerce? Aquest document ho inclou tot: campanyes CPM, CPC, CPA, CPL, Seo. A més, podrás obtindràs el marge de contribució dels teus productes. Fes clic a la icona vermella.
Aquí tens algunes presentacions que he utilitzat fent classe en diferents centres de formació.
1-Índex per un pla de marketing
Un índex complet on trobar tots els passos per elaborar un pla de màrqueting, des del més general al més específic. El podràs utilitzar per a qualsevol estratègia de màrqueting que vulguis exercir, queda’t amb el que necessitis i elimina alguns aspectes que potser no aplicaran en la teva situació.
2-La Proposta de Valor
En aquesta presentació em centro en el tema de la proposta de valor, una cosa tan difícil de definir i dissenyar com imprescindible. Trobaràs la seva definició, els atributs que ha de reunir, els passos perquè qualsevol persona o negoci pugui dissenyar la seva pròpia proposta de valor, el target a què ha de dirigir-se i diversos exemples per entendre-ho.
3-SEM i Models de Pagament
Aquí tens unes diapositives en referència al que es coneix per SEM (search engine màrqueting) i Models de Pagament: és a dir, publicitat de pagament a internet o el molt conegut model PPC (pay per click). Aquí podràs trobar referències pel que fa a la xarxa de cerca, la xarxa de display, google shopping, remàrqueting, etc.
4-Introducció a l'Analítica Digital
Aquestes diapositives pretenen ser una introducció a l’analítica digital, i et parlen de les principals mètriques: cpc, ctr, impressions, clics, leads, etc. D’aquesta manera, podràs entendre el que ha de mesurar-se en la majoria de campanyes publicitàries. Espero que et sigui d’ajuda.
5- Marketing Online per a e-commerce
Aquí tens un material bàsic per començar a conèixer les diferents estratègies en màrqueting online per a e-commerce. Si tens una botiga online i vols saber com pot ajudar-te de el màrqueting per potenciar-la, aquí trobaràs una introducció inicial.
Si tens interès en qualsevol altra temàtica relacionada amb el màrqueting online i el comerç electrònic, no dubtis a demanar-m’ho, tinc molt més material que puc facilitar-te. També pots consultar el blog. Moltes gràcies.